Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~gery3 | użytkownik

imię i nazwiskogery3 adres zarejestrowany01.01.2010 @12:28:41 ostatnio na stronie05.01.2011 @14:57:26

Zdjęcie Profilowe http://przemo6.digart.pl






kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6826832
digarty21 komentarze314 posty na forum3

komputer / sprzęt
fuji s5700

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Przemo6    10.08.2010 @20:37:35
dzięki szczególnie że foty robiłem bez lampy i jakiegokolwiek odbłyśnika po prostu podszedłem i cyk sam byłem zdziwiony że fajnie to wyszło
_______
Nienawidzę tych, którzy są jak szron
Nienawidzę słów, które grożą mi
Nienawidzę czci wokół świętych krów
Nienawidzę was, gdy słuchacie mnie
~rutenson    07.08.2010 @01:06:21
Stary bez przesady to tylko byla moja wiazja. a tak serio - jest co pokazac w augustowie.Do tego wracam do gry, po dosc powaznym wypadku pozdrawiam cieplutko
_______
// pokój z widokiem na wojnę.
~Przemo6    22.07.2010 @23:50:48
dzięki.... probuje robic panoramy 360 bo zrobilem sobie glowice ale na razie i tak pelnego 360 na 360 nie łapie brakuje mi kilka stopni ale coś wymyśle
_______
Nienawidzę tych, którzy są jak szron
Nienawidzę słów, które grożą mi
Nienawidzę czci wokół świętych krów
Nienawidzę was, gdy słuchacie mnie
~betterdayz    31.05.2010 @11:07:09
haha, dziękówka
~betterdayz    30.05.2010 @13:52:04
ajjjjjj to nie jest woda:D

światełka, fontanna świetlna hihi ;D
~ladychiquita    18.05.2010 @23:13:10
Dziekuje bardzo za komentarz)
~bearfoot    14.05.2010 @23:10:35
Dzięki
~Przemo6    14.05.2010 @00:18:18
dzięki
_______
Nienawidzę tych, którzy są jak szron
Nienawidzę słów, które grożą mi
Nienawidzę czci wokół świętych krów
Nienawidzę was, gdy słuchacie mnie
~Przemo6    16.04.2010 @22:44:55
dzięki to mój pierwszy taki MAKRO projekt ale będę go doskonalił... może w weekend
_______
Nienawidzę tych, którzy są jak szron
Nienawidzę słów, które grożą mi
Nienawidzę czci wokół świętych krów
Nienawidzę was, gdy słuchacie mnie
~Hrrabia    14.04.2010 @20:31:29
niestety film byl czarno bialy wiec ciezko byloby zrobic tylko zolte M
_______
zapraszam do swojej galerii
~olimpijka    13.03.2010 @23:57:43
dziękuję. taki w stylu "może być"
~Dynakla    13.03.2010 @21:57:52
Dziękuje i zapraszam ponownie !
_______

~dejzi9    04.03.2010 @10:24:04
dzięki ;] pozdrawiam
~widget    03.03.2010 @22:54:05
Dzięki
_______
zamiast dziękować za komenty,postawcie piwo:D:D:D:D
~Mothlor970    12.02.2010 @20:44:57
dziękuje
_______
Psychopatycznie zahipnotyzowany ...

zapraszam
~marii94    12.02.2010 @20:31:51
dzieki
~abrakadabraaa    11.02.2010 @19:40:42
ja również dziękuję.
~enchedee    11.02.2010 @08:49:00
Dziękuję
_______
Nie potrzebuje zbyt wiele, tylko Ciebie obok siebie
~sweetdreamsx3    08.01.2010 @19:56:23
jak chcesz zobaczyć w kolorze to luknij tu http://www.photoblog.pl/photographyxd/54791988
_______
Poświęcić życie pasji;D
~marti79    05.01.2010 @13:30:00
dzięki..
~Przemo6    01.01.2010 @13:00:00
Dzięki wielkie za komentarz
_______
Nienawidzę tych, którzy są jak szron
Nienawidzę słów, które grożą mi
Nienawidzę czci wokół świętych krów
Nienawidzę was, gdy słuchacie mnie
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt